دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فرهنگ و هنر واحد 35 تهران
دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فرهنگ و هنر واحد 35 تهران

اعلام نتایج نهایی دوره‌های کاردانی مهرماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فرهنگ و هنر واحد 35 تهران-لوگو

اعلام نتایج نهایی دوره‌های کاردانی مهرماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی
۳۸۰۰ معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج نهایی تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته مهرماه سال ۱۴۰۲ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر افزود: ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان به اطلاع می‌رساند نتایج نهایی تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی فنی وکاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سالجاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند نتایج را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کرده و پذیرفته‌شدگان می‌بایست جهت اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد در روز شنبه ۲۲ مهرماه سالجاری به اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به جزئیات مربوط به ثبت‌نام بیان کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است در بازه زمانی مندرج در سامانه هم‌آوا، اقدام به بارگذاری مدارک اعلام شده زیر در سامانه کنند و سپس جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد با در دست داشتن اصل مدارک مذکور، به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام به مرکز آموزشی محل قبولی مراجعه کنند.

دکتر فتحیان تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سالجاری از مقطع متوسطه، دانش‌آموخته شده باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در مرکز آموزشی محل قبولی نیستند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

۱- شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.

۳- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن برای مطابقت.

۴- اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه (دیپلم سه ساله نظام جدید ۳-۳-۶ یا نظام ترمی/سالی واحدی شامل نظری، فنی و حرفه‌ای، ‌کاردانش یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل دوره چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل

 ۶- اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.

۸- اصل کاربرگ شماره ۱۰۲ (فرم تایید معدل) برای پذیرفته‌شدگانی که گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه برای آنان صادر نشده است و حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ در مقطع متوسطه دانش‌آموخته شده‌اند.

۹- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بخش مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مشخص نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *